Tuesday, August 4, 2009

ADIK AKU!!



name:muhd fahim bin azman...
umur:4 tahun...
status:single...
relation:siblings...

nie lar adik aku yg last...fahim or aim...n parents aku pnggil manja...sbb 2 ada mangkau sikit...die nie hyper sikit...n ada pemalas sikit ar..tgok mood die..waktu die paling rajin bler die nk mintak susu...kalo suh wat pape,die buat jer..janji dpat susu...ckap dh xpelat..sbb time parents aku kerja,yg len sume belajar...so,nk xnk die duk ngan nenek aku...kalo duk ngan nek aku,mesti xhenti mulut....nenek aku nie suke berbual...tapi tgok org lar...2 yg adik aku pndai ckp..dh mcm org tua..dgan bahasa melaka pure die lg....contoh mcm arie 2 die cter kt mak aku die tgok cousins aku bunuh ular..."mak,aim nampak ulau(ular) besau(besar)...wane ijau(padahal ular 2 wane itam)...tp dh mati mak..abg bunuh ie"....mak aku gelak je...haha...lowat gler...malam2,mesti duk depan comp men game...then bler org len nk men,die ajar...mcm pandai sgt...genap pukul 12,duk dlm bilik bukak cd bola kampung...bapak aku lyankn jer...sampai jalan cerita pon bapak aku tau..mcm 2 lar jadual die arie2..die lar PENYERI family kteorang...thanx to ALLAH...

No comments:

Post a Comment